Disainerid Ben Perman ja Murat Multu polnud tavapäraste teevalmistamise vahenditega vist rahul, sest otsustasid kasutada sotsiaalmeedia abi.

Teepoti meeldivalt asümmeetrilise kere all on traadita sidet kasutav kiip, mis võimaldabki sellel Twitterisse säutse saata, et meenutada vee keemaminekut.

See suudaks ka koostada nädala lõikes statistikat, kui palju teepidusid kasutaja on korraldanud ja kui palju vett keetnud.

Perman ja Multu vajavad umbes poole miljoni dollarilist investeeringut, et kontsept ka reaalselt müügile jõuaks. Nad teavad siiski juba nüüd, et hind oleks 115 dollarit ehk hetkekursi alusel umbes 1340 krooni.

Härra Multu mainib, et leidis Google'i otsimootori abil ka projekte, kus kellegi hoolsad käed on kinkinud Twitteri kasutamise võimaluse näiteks WC-potile, rösterile ja pesumasinale.