Fujitsu Limited kaalus Apple'i kohtu ette tirida, sest neil endil oli iPad-nimeline seade turul juba 2002. aastast. See on saadaval peamiselt USAs ja sobiv eelkõige poetöötajatele (hindade kinnitamiseks, laoseisu kontrollimiseks ja juhtmevabalt krediitkaardipõhiste müügitehingute sooritamiseks).

Asja muutis keerukamaks, et Fujitsu pole Ühendriikides kunagi suutnud iPad-kaubamärki edukalt registreerida. Nad esitasid juba 2003. aastal avalduse, aga kuna kohalik firma Magtek tegi eelnevalt sama seoses oma krüpteerimis-käsiseadmega, jäi protsess aga tulemuseta ja Patendiamet heitis avalduse 2009. a alguses kõrvale. (Fujitsu esitas uue avalduse 2009. a juunis.)

Leppe üksikasjad on lihtsurelikele teadmata, aga Apple'i esindajad on rõõmsalt kuulutanud, et kaubamärk iPad kuulub 17. märtsist neile. Selle kergelt üllatava pöördega on seotud Fujitsu konto(de)le rännanud mingi rahasumma ja Apple'it tundes ka ehk mõni ultimaatum nagu Engadgeti uudis vaimukalt-tabavalt torkab.

Saame näha, kas ja mida võtab ette teine tülinorija, Hiina firma Shenzhen Great Long Brother Industrial Co, mis väidab, et Apple on iPadi disaini neilt ülbelt maha viksinud. Nad plaanivad tootmisse anda P88 tahvelarvuti, mille turuletoomiseks on kodumaal juba avalduse esitanud (jah-sõna peaks saabuma mais, selline asi võtab Hiinas kuni aasta) ja mis külastas muuhulgas 2009. aastal IFA-tehnikamessi Berliinis.

Firma president Wu Xiaolong tunnistas, et neil oleks USAs raske edukat kohtukismat alustada. Kui Apple julgeb aga iPadi Hiinas kättesaadavaks teha, on lööming aga kindlustatud.