Arvutitevahelise reaalajas kiirsuhtluse klient Windows Live Messenger on eestlaste seas väga levinud: meie riigis kasutab seda Microsofti kohaliku esinduse andmetel vähemalt kord kuus tervelt pool miljonit inimest.

Häda peitub peamiselt selles, et kasutajad näevad kontaktide kättesaadavas ehk online-nimekirjas oluliselt vähem inimesi kui tegelikult peaks olema.

See raskendab nii era- kui tööasjade ajamist, kuna Live Messenger on kujunenud ka populaarseks kontorisisese suhtlemise kanaliks.

Microsoft Eesti esindaja tunnistab, et juba mitu tundi vältava probleemi põhjus on ebaselge, aga tehniline tiim tegeleb sellega.

Probleem ei puuduta ainult Eestit, vaid teadaoleva info põhjal ka näiteks Soomet, Rootsit ja Türgit.

HILJEM LISATUD: (24. märtsi pressiteatest) Eile esines mitme tunni jooksul probleeme Windows Live Messengeri töös. Vea põhjustas tavapärane Windows Live'i keskkonna uuendamine. Nüüdseks on see parandatud.