Facebooki külastajate arv on tõusnud 185 protsenti, otsimootoril seevastu ainult 9 protsenti.

Hitwise ei arvestanud Google.com kõrval siiski G-majale kuuluvaid arvukaid lisakeskkondi nagu Gmail, YouTube ja Google Maps, nii et tegemist on suhtelise võiduga, mitte absoluutse triumfiga.

Täpsemalt Hitwise’i esitatud arvudest. Facebook ja Google olid möödunud nädalal tähtsaimad saidid USA internetisurfajate seas – tekitasid kokku 14,1 protsenti liiklusest (7,07 Facebook; 7,03 Google). See oli ka esimene nädal, kui Facebook Google’it edestas. Veel 2009. a märtsis suutis sotsiaalvõrk tekitada ainult 2 protsenti liiklusest. Kasutajate hulk on aga lühikese ajaga kahekordistunud: möödunud aprillis 200 miljonit inimest, tänavu veebruaris juba 400.

Google suudab muidugi palju rohkem raha sisse tuua. Facebooki sissetulek 2009. aastal oli 1-1,5 miljardit dollarit, Google’il aga 23,7 miljardit.

Lisateenuseid arvesse võttes kuulub G-majale siiski esikoht: 11,03 protsenti USA veebisaidi külastustest. Teisel kohal on lisateenuseid arvesse võttes Yahoo (10,98 protsenti). Kolmas on siiski Facebook.

Kulutatud ajast: USA elanikud kulutasid 2009. aasta detsembris keskmiselt kuus ja pool tundi Facebookis ning alla kahe ja poole tunni Google’i keskkonnas.