FOTOD: Bugatti läbikukkuv ülilimu täies hiilguses
Ja ka kiirusest. 16-silindriline W-asetusega mootor kannab endiselt nelja turbot ning arendab 1001 hobujõudu. Need kaheksa väljalasketoru, mis hobuserauakujuliste tagatulede all kohad sisse võtnud, meenutavad aga Rumeenia külatuunijate teoseid. See särav küljejoon, mis esirattast kaarega üle uste ja katuse liikudes küljepeeglina päädib, annab Galibier’ile küll eriomase profiilivaate, ent see on kahtlemata ka kuidagi proportsioonist välja viiv.
Loomulikult on kena see joon, mis üle katuse liigub ning tagaklaasi retrolikult poolitab. Ning sisustus – see on tõeline salong, šikk, viisakas, klassikaline ja kõrgtehnoloogiline korraga. Peaaegu 400 km/h pääseb 16 C pardale korraga sõitma neli inimest, kel igaühel oma sportlik nahast troon.
16 C Galibier’i peale mõeldes meenub ka üks teine värske luksusauto, mis üpris kummaline ja lohvakas välja paistab. See on loomulikult Bentley Mulsanne, mille kurb nägu ja kummis puusad panevad halvemal juhul suisa nutma. Karta on, et peab tulema siiski loo algusesse tagasi – taolised autod on mõeldud ka idamaiste superrikaste maitsele, mistõttu tuleb nende loojail, mis siis, et Vana-Euroopa sööridel, painutada oma luksustooted nende ees veidi lohku.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!