Ülekandeta ulmeratas. Või siiski tsikkel?
Mõlemal „teljel“ on kaks jalgrattarehvi, mis ümbritsevad eriti puhta disainiga, vaid kaheksa kodaraga velgi. Väntasid sel sõidukil pole, kuna liikumine toimub elektri jõul. Ent ka seda arvestades, näivad need jalatoed küll üpris kõrgele paigutatud, justkui peetaks sihtrühmana silmas lapsi või inimesi, kellele meeldib pidevalt kükitada.
Bumerangi-kujuline raam või kere on ehitatud kompaktne ja kosmoselaeva vaimus stiilne. Piltidelt ei tule välja, kuidas on lahendatud selle asjanduse ülekanne või isegi vedrustus. Ning kuhu mahuvad veel akud? Väntasid, ketti vms sel pole.
HMK 561 loonud Ralf Kittmann selgitab, et vedrustus on peidetud selle pisikese kere sisse. Ning kogu ratta raam toimib energiatalletina. Energia juhivad mõlemasse rattasse otse kahvlitesse peidetud elektrimootorid (vaata joonist fotogaleriis), mis seda pidurdamisel ka talletada suudavad. Ning lõpuks pole tegu vaid arvutis loodud vaimukusega – sellest on valmis ka reaalne prototüüp. Tahaks seda juba näha!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!