Spyker plaanib Saabist Mini-rivaali, kas ka ralliradadele naasmist?
9-2 viitab kahtlemata 1950ndatest pärit tilgakujulisele 92’le, mis Saabi vormile ja legendile kunagi üldse aluse pani. Ning kui Mini kõrval on 21. sajandisse sikutatud nii VW Põrnikas, Fiat 500, Citroën DS (väikeautona) jmt, siis miks ei võiks Saabki sellelt oksalt vilju koristada?
Nii et 9-2 on täiesti reaalne ning kuna Saabi kasutatavat Haldex nelikvedu on väga mugav kõiksuguse suurusega autodele kohandada, siis pole utoopia ka 9-2X ehk taskunelikveoline, millega võiks juba ralliradadele naasmise peale mõtlema hakata küll. Spykeri juhil Victor Mulleril olevat esialgsed eskiisid juba taskus!
Selle loo kõrvale tasub aga vaadata Šveitsi disainifirmas Visualtech loodud nägemust 1998. a. Saab 96 võistlusautost, millele on püütud 21. sajandi dünaamikat ja efektsust anda. 96 polnud omal ajal ise küll mingi sportlikkuse etalon, ent selle kontsepti kere seisab SVO Cobra raamil, millele on endiselt kinnitatud ka 600 hj V8.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!