Interneti kasvavast populaarsest uudiseallikana on tähtsamgi, kuidas kasutajad sellega ümber käivad.

Inimesed kujunevad uudisetsüklis rohkem aktiivseks osalejaks: 37% uuringus osalejatest ütleb, et on uudismaterjali loonud või kommenteerinud või selle kohta linke jaganud. Internet on ka suurendanud uudiseallikate arvu, mida inimesed kasutavad, ainult 21% toetub ühele väljaandele / saidile.

Mobiiltelefoni kaudu loeb uudiseid iga kolmas mobiiliomanik.

Trükimeedia ikaldus, meediastriimingud ja netisaated on üllataval kombel mõjunud hästi raadiouudistele. 2008. aasta uuringus, mis teatas interneti võitu trükiuudiste üle, kuulas raadiost uudiseid ainult 11% osalejaid - nüüd on see number 54 ja ületab nii kohalikke kui üleriigilisi ajalehti.

Moodsa aja uudiselugejad otsivad külluslikku, mobiilset ja kohendatavat kogemust, mida tint ja paber ei suuda võimaldada.

Internet on USAs hetkel kolmas menukaim uudiseplatvorm, sellest eespool on kohalikud ja riiklikud teleuudised. Tagapool on riiklikud trükiväljaanded, kohalikud trükiväljaanded, raadio.