PILDID: Mercedese uus CLS tuleb tõeline seelikukütt
Ei mingit kandilist kainust ja argist kontoriagressiivsust, mida õhkub C- ja eriti E-klassist! See on puhas emotsionaalne disain, voolavate joonte ja pehmete elementidega. SLS AMG laadis suure mersukoonu kõrval on siiski näha ka teravamaid kerevolte, ent need on üldisesse vormi integreeritud nagu viljapõldu sasivad tuuleiilid. Otsekui oleks siin BMW pea peale pööranud disainer Chris Bangle isiklikult vägesid juhatanud.
1. põlve CLS nägi küll praktiliselt 100 % selline välja nagu tolle kunagine ideeautoeellane. Loodetavasti ei minda selgi korral tollest edevast, naiselikust ja võluvast väljanägemisest liialt kaugele. Lükanditena avanevaid tagumisi küljeuksi küll siiski autokaupluses näha loota ei maksa. Need on näituseauto peene ja õrna sisu paremaks eksponeerimiseks.
Seksika disaini sümfooniale lisaks pakutakse keskkonnasõbralikke tehnoloogiaid. Jõuallikaks on hübriidajam, S400h pealt tuntud V6 ja elektrimootori kombinatsioon. Küllap pakutakse kunagi ka täiselektrilist või koguni vesinikuautot, ent sellistes plaanides võib täna veel julgelt kahelda.
Mis aga tõenäoliselt F800 pealt peatsetesse Mercedestesse kolib, on uus Distronic Plus Traffic Jam Assistant ehk eriti tark ja nutikas liiklusummikus uimerdamise abiline, mis suudab lisaks eessõitva autoga sama kiiruse hoidmisele ning auto pidurdamisele ja kohaltvõtule masinat ka kuni kiiruseni 40 km/h kurvides pöörata. Ning lõpuks suudab uuenenud Pre-Safe turvalisussüsteem aistida ka tulevasi tagant otsasõite, reguleerides auto sees olevat turvavarustust vastavalt, vajutades veidi pidurile, et F800 ahtrisse saadud obadusest eessõitjatele selga ei kargaks jne.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!