Google avas Buzzi 9. veebruaril ja lootis, et suur osa Gmaili miljonitest kasutajatest teeb ruttu uue asjaga tutvust. Raske osa tegid nad ju ette ära, kontaktide otsimine toimub automaatselt nende seast, kellega kasutaja on kõige rohkem kirju vahetanud. See pole toimunud siiski nii libedalt kui loodetud ja on tegijate mainele pigem halvasti mõjunud.

Kohe esimestel päevadel asusid selle kallal närima mitmed ajaveebid ja muud väljaanded, mis väitsid, et Buzz tekitab privaatsusprobleemi, kuna sotsiaalvõrk on vaikesättega avalikult vaadeldav ja võib inimeste erainfo (kontaktid) muuta üldiselt kättesaadavaks. Google reageeris kaebustele ruttu ja nüüd on juba kergem tuttavate nimekirja "privaatsena" hoida.

Google julgeb avalikkusele tunnistada, et ei testinud Buzzi enne selle väljalaskmist piisavalt ja jättis ulatuslikumad testid tavakasutajatele, ning töötab hetkel hoolega probleemide lahendamise nimel. Tootejuht Todd Jackson ütles BBC Newsile: "Me oleme selles valdkonnas väga varajased. See oli meie esimesi suuri katseid. Me oleme Buzzi iseseisvalt mõnda aega testinud. 20 000 guugeldajalt vastukaja kogumine pole loomulikult siiski päris sama kui lasta Gmaili kasutajatel sellega vabalt mängida."

Paljusid Google'i uusi teenuseid testivad töötajate sõbrad ja pered niinimetatud Google Trusted Testeri (Usaldatud testija) programmis, kes saavad töösolevatele teenustele eksklusiivse ligipääsu. Buzzi niiviisi ei testitud.

Firma on muide maininud, et Buzz ilmub tulevikus ehk ka iseseisva tootena, aga jääb samas kindlasti ka Gmaili keskkonna osaks.