AJALUGU: Mis saanuks kui Lamborghini oleks ostnud Ferrari?
Kokkuvõttes on see aga oma aja kohta üllatavalt sile ja rahulik superautoidee, mille märatsev vaim jääb elegantse sordiini alla peitu. Mythose esimene ja tagumine pool on justkui eri oopereist ning need kohtuvad keskel, andes autole iseloomuliku volditud küljevormi. Tohutud õhuvõtuavad toitsid 390 hj 4,9-liitrilist Tipo F113B 12-silindrilist reasmootorit, mis pärines Testarossalt – sellel ideeauto ka põhines.
Testarossast oli Mythos aga tervelt 10 cm madalam, kuna see oli katuseta rodster. Katust ega ka küljeklaase sel lihtsalt polnudki. „Tõelistel sportautodel pole neid tarvis,“ kõlas Pininfarina pea-püsti-põhjendus. Võistlusauto vaimus oli ka spartalik salong ning nii ees kui taga automaatselt tööasendisse liikuvad spoilerid.
Autokollektsionäärist Brunei sultan Hassanal Bolkiah oli Mythosest nii vaimustuses, et tellis Pininfarinalt kaks täisfunktsionaalset isendit, kirjutab MotorAuthority. Eks üks oli mõeldud puhtalt garaažis seismiseks ja tolmu ning väärtuse kogumiseks. Teine aga äärmiselt harvadeks sõitudeks. Bolkiah’ kogus oli tolleks ajaks juba niigi 224 Ferrarit, rääkimata teistest superautodest ja eritellimusel valmistatud eksootidest.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!