Mikroauto kohta näeb A1 väga soliidne ja äärmiselt pedantselt läbitöötatud detailidega välja. See on tõesti nagu vähendatud TT või silmi kissitades koguni nagu lutsukommiks kahandatud A8 ise? Tagant oleks A1 isegi nagu imepisikene Q5? Igal juhul saab ka seda tellida lõpututes värvitoonides, valge vm erinevat värvi katusega, salongikujundusest ei puudu isegi efektne wasabi-roheline valik, nii et kärts-ja-mürts stiilis Mini peab tõesti muretsema. Ainuke asi, mis viimase A1’ kõrval päästab, on selle kuulsusrikas briti ajalugu.

A1 uuristab turunišši esialgu esiveolisena. Nöbinina peidab 90 või 105 hj 1,6-liitriseid diisleid või 86 hj 1,2 või 122 hj 1,4 TFSI bensiinimootoreid. Käigukastideks on viie- ja kuuekäigulised manuaalid, aga ka 7-astmeline kahe siduriga S tronic.

1050 kg kaaluv A1 on 5 cm vähem kui neli meetrit pikk, 174 cm lai ja 142 cm kõrge, selle teljevahe on 247 cm, pakiruumi maht aga 267 liitrit, alla lastud tagaistmete korral juba 919 liitrit. Märtsis Genfi autoshowl publiku ette astuv A1 hakkab maksma alates 16.000.- eurost.

Varustusastmeid on kaks: Attraction ja Ambition, lisaks ka S line edevuse eripaketid koos 18-tolliste velgede jms. Saab siis näha, kas A1’st on Minile vastast. Aga miks ei peaks olema?