Uue S60 koon on juba päris mitmetel promopiltidel vilksatanud ning samuti selle küljejoon. Nii panebki kõige rohkem imestama vaade tagant, kus loovad meeleolu tulebumerangid justkui 1990ndate lõpu Maserati 3200 GT tagumikus. Viimased korjati sealt omal ajal kähku ära, kuna need hakkasid ameeriklastele närvidele käima. S60 omad päris nii radikaalsed pole, nii et taoline pärajoonis jääb seda mudelit kindlasti pikaks ajaks iseloomustama.

Esimese põlve S60 osutus väga edukaks, seda on tänaseks müüdud juba enam kui miljon eksemplari. Uus S60 peab aga plaanide kohaselt saama Volvo populaarseimaks mudeliks. Aastaseks müüginumbriks on seatud 110 000 eksemplari.

Väidetavalt on see uus Volvo margi ajaloo kõige parema dünaamikaga sõiduk ning raske oleks ilma autoga sõitmata ka vastu vaielda. Samas pole mingit kahtlust, et see nii on, kuna ajad lihtsalt nõuavad BMW 3. seeria konkurendilt kõike muud kui lõtvust ja lodevust. Mondeo platvormile ehitatud S60 tuleb kahes erinevas seades: dünaamilises ja mugavas. Euroopas on vaikimisi mudeliks Dynamic, USAs ja Aasias jällegi Comfort.

Mootorivalikus rõõmustavad bensiini põletavad 304 hj turbolaetud 3.0 ridakuus ning 203 hj 2.0 neljasilindriline turboagregaat, mille näitajad meenutavad juba küll BMW omi. Ka diisleid on kaks ning need on viie silindri ja 205 või 163 hobujõuga. Esimesel tootmisaastal saab ka 180 jh 1,6 ja 240 hj 2.0 bensiinimootoreid. Ning nelikvedu on võimalik tellida kõikidele modifikatsioonidele.

Disainiboss Peter Horbury on saavutatuga väga rahul ning nimetab seda Volvo kujustuse kaasajastamise lõplikuks triumfiks! Ägedama välimusega autosid on Hiina müüdud Rootsi margile hädasti tarvis, et kasvatada oma ülemaailmset turuosa, mis balansseerib täna 1 % piirimail. 2011. mudeliaasta S60 astub klaasis ja plekis publiku ette märtsis peetaval Genfi autoshowl.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena