Kes tahab ameerikalikku suurt ja paksu linnadžiipi, sellele on too kummalise koonu ja laines kerega B9 Tribeca. Kes rohkem nagu metsamees, see eelistab kindlasti robustsemat ja väga võimekat Foresteri. Kes tahab saada vabadust sõita halval teel mugavalt ning tekkivat uudishimu mõne päris umbse tee osas alati rahuldatud, soetab enesele silmi pilgutamata Outbacki. See on kahe eelneva vahepealne, mugav ja luksuslik ning vajadusel vägagi võimekas.

Kes ei taha aga ühtegi neist, soetab näiteks Impreza, mille saab ju loomulikult nelikveolisena, et kruusateel külje turvalisemalt ette heita jne. Ning ega see mingi superautomadal masin ole, millega katkisel teel sõita ei saaks. Mis on siis selle Impreza VX mõte? Mida see teeb, mida Impreza ise juba ei tee?

USAs müüakse juba praegu Subaru Outback Sport'e, mis ongi sisuliselt plastiga üle taotud kereosadega Impreza. VX annab niisiis oma lihtsama viimistlusega kriipimiskindluse, muud aga midagi. Ruumi on ses endiselt sama palju ning ega veidi kohendatud koon ja suuremad veljed palju muuda. Katsuge pigem ikka Forester osta, kui see VX suvel Euroopasse müügile tuleb, sest vaid siin seda ka müüma hakatakse.