Megane CC on ka esimene Renault, mis varustatakse firma enda ehitatud kahe siduriga käigukastiga. Kiire käiguvahetuse kõrval märgitakse ka 17 % suurust emissioonide kahanemist. Selle kasti saab koos 1,6-liitrise 108 hj mootoriga.

Bensiini tarbivaist jõuallikaist on valikus veel 128 ja 138 hj neljasilindrilised. Diislitest pakutakse 128 ja 158 hobujõudu arendavaid. 138 hj bensiinika saab ka koos CVT variaatorkastiga.

Kui katus peal, on pakiruumi maht 417 liitrit, mis on oma klassi ahtaim. Kokkuvolditud katuse korral kahaneb see 211 liitrini. Vastukaaluks pakub Renault aga oma klassi suurimat pakiruumiava, mis alla lastud katusega autode puhul on enamasti väga kitsas.

Eelkäijast on uus CC kindlasti palju kenam. Eriti šikid on selle tagatuled, mis meenutavad Porsche Carrera GT või Opel GT omi. Hind peaks Megane CC'l jääma konkurendi Peugeot 308CC oma kanti. Milline see konkurent on, vaata Delfi TV videotestist järgi!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena