Vähemasti on selline seos esimene, mis tekib Bentley ja Londonis asuva Kuningliku Kunstikolledži koostöös valminud ideeautodega, milles on üritatud ühendada futurismi ja traditsioonilisi Bentley retroelemente. Oma kurva pilgu poolest sarnanevad need margi värskele lipulaevale Mulsanne, mil samuti suunurgad norgu lastud.

Londonis õppivat 18 tudengit juhendas Bentley välisdisaini osakonna juhataja Raul Pires. Sõelale jäi neist neli – Marten Wallgren Rootsist, Mikka Heikkinen Soomest, David Seesing Saksamaalt ja Bora Kim Lõuna-Koreast. Kõigi nende töödes jääb kõlama heas mõttes vulgaarsus, mis ju ühele üliluksusautole nagu Bentley seda on, ka omane olema peab.

Siiski olid paljud autodisainerid üllatunud kui firma oma uue lipulaeva Mulsanne’iga välja tuli. See on ootamatult ebasümpaatne välja kukkunud, eriti see esituledega virilaks joonistatud nägu ning lodevalt lainetavad tuharad. Juhendatud tudengite töödes on kõik taoline aga paraku samuti näha, eriti selle loo avapildiks sätitud kontsepti vaadates, kus kaks madalale asetatud esilaternat tõstavad paaviani koonu meenutava esivõre ja mootorikatte iseäranis kummaliselt esile. Kentsakusele panevad aga punkti need esirataste kaared, mis mõjuvad hirmust või vastikusest üles tõstetud õlgadena.