Top Gear on varsti sama kuulus bränd kui Coca-Cola, Michael Jackson ja Jeesus. Ning ega Clarkson, selle saate juht ja hing, ei kavatse pöörast edulugu ju kusagil diivanil lesides pealt vaadata. Top Geari logodega särkide, kõikvõimalike mängude, Stigi-kujukeste jms müügi pealt tiksub meelelahutusmehele igal aastal kenake kopikas, kirjutab Daily Mail.

Finantskriisi tingimustes tõmmati enamikel briti telestaaridel nende metsik palganumber maale lähemale, ent Clarksonil on õnnestunud näidata hoopis vastupidist tendentsi. Süüdi on ettevõte nimega Bedder 6, milles mees koos BBC'ga osanik on. Selle loomise pressis Clarkson BBC'lt välja 2006. aastal, ähvardades muidu saatest lahkuda kui see talle otsesemalt ja suuremalt rahalist sissetulekut tähendama ei hakka.