Hetkel testitav (beetatestideni jõudnud) Social Searchi teenus põhineb Google'i profiilil, mis teil tõenäoliselt juba eksisteerib, sest eestlased on kange IT-rahvas, ja mille loomine on igatahes kerge.

Teise sammuna tuleb valida konkreetsed sotsiaalvõrgustikud, millega see funktsionaalsus siduda - näiteks Facebook, Twitter, Orkut. Siia kuuluvad ka ajaveebid, Picasa jm. Ja siis saab muuta oma sidemed kuuluvused hindamatuks varasalveks, kust otsisõnade põhjal mitmesugust informatsiooni ammutada.

Social Searchi meeskond on valmistanud ette ka tutvustava ingliskeelse klipi, mida on tore hiljem üle vaadata, et kontrollida, kas siin kirjeldatu jäi ka hästi meelde!

Sealt laenasimegi järgneva ilmeka näite, et kui plaanite näiteks Zürichisse reisida, võite sooritada oma tutvusringkonnast Social Searchiga vastava otsingu. Kui teie sõbrad on nii tegusad, rikkad ja kosmopoliitsed nagu meie sõbrad, on nad tõenäoliselt postitanud eelnevatest sama kandi külastustest pilte, videosid ja soovitusi, et kuhu tasub minna ja milline tänaval vorste müüv kaupmees pakub vanaks jäänud kaupa.

Google plaanib Social Searchile tulevikus mitmesuguseid suuri täiendusi, mistõttu sellele jääbki praegu sildike "Beta", märgiks, et töö alles käib.