„Praegusel keerulisel ajal vajavad kliendid tasemel ja abivalmis teenindust ning töökindlaid ja kuluefektiivseid sõidukeid. Oleme enam kui kindlad, et kliendid leiavad kõik need omadused Peugeot’st. Peugeot’ 5-aastane Driveline garantii võimendab veelgi tarbesõidukite madalaid omamiskulusid ning sõidukite hind järelturul tõuseb, kuna garantii käib n-ö sõidukiga kaasas. Driveline garantii kehtib kõigile uutele Peugeot’ tarbesõidukitele, mis on ostetud ametlikust Peugeot’ esindustest Eestis alates jaanuarist 2010,“ lausus Rasmus Tali, KW Bruun Baltic müügi- ja turundusjuht.

„Peugeot töötab „Professionaalidelt professionaalidele“ logo all eesmärgiga pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teenindust ja kvaliteeti. Pikenenud garantii on järgmine samm, tegemaks tarbesõidukite omanike elu lihtsamaks, mugavamaks ja soodsamaks,“ lisas Tali. Garantii kehtib sõiduki mootorile, käigukastile jms ning tagatud on tasuta 24h autoabi viieks aastaks või 200 000 kilomeetriks. Driveline garantii raames kehtib tarbesõidukitele ka autoabiteenus, mis pakub tarbesõidukite omanikele kiiret ja tasuta abi, sealhulgas puksiirteenust. Täpne info on saadaval Peugeot’ esindustes.

Garantiitingimuste kehtimiseks tuleb sõidukit alates kolmandast aastast hooldada ja teenindada volitatud Peugeot’ esinduses, mis kasutab Peugeot’ originaalvaruosi. Lisaks 5-aastasele garantiile on kõigil Peugeot’ tarbesõidukitel 6-aastane roostegarantii ja 2-aastane värvigaranti, sõltumata läbisõidust.

Peugeot’ laia tarbesõidukite valiku hulka kuuluvad Bipper (Aasta Kaubik 2009), Partner Origin, Partner, Expert (Aasta Kaubik 2008) ja Boxer. Eelmisel aastal tõusis Peugeot Eestis tarbesõidukite turuliidriks 22.7% turuosaga. „Meie eesmärk 2010. aastaks on oma positsiooni kindlustada, olemaks tarbesõidukite ostjatele jätkuvalt valikuks number üks,“ võttis Tali kokku.