Wang Chuang Fu 1995. a. loodud ettevõttega on kokkupuuteid meil kõigil ning juba täna ja isegi eile. BYD valmistab kolmandiku maailma mobiiltelefonides olevatest akudest, eelkõige Nokia omadest. 2003. aastast alates ka autotootjana tegutsedes on ettevõte Hiinas momendil oma klassi neljas.

Mullu müüdi selle märgi all 450 000 sõidukit ning eks 2010. a. tuleb kindlasti parem riigis, kus automüük kasvab kolmekohaliste protsendinumbrite kaupa. Eesmärgiks on seatud 800 000 ühikut. Läbilööki oodatakse just elektriautode pakkumises, senine edu baseerub aga omapärasel kombel tavalisel sisepõlemismootoriga sedaanikesel.

BYD'i toodang näeb kahtlaselt Toyotade moodi välja ning nende menumudel  F3 maksabki sama palju kui 1990ndate Toyota Corolla ning näeb sellele kahtlaselt sarnane välja ka. Kuuldavasti asendavad paljud F3' soetanud BYD'i logo käbedalt Toyota omaga ning keegi kuram aru ei saa, et uhke importautoga tegemist polegi.

Plaanidest Lääne-Euroopasse tungida (järgmisel aastal siia saabuva Great Walli järel) pajatab firma lähemalt märtsis Genfi autonäitusel, kirjutab Autocar. Detroidi showl tehti ameeriklastele juba selgekes, et Build Your Dreams kavatseb USA kodanikel juba õige pea „oma unistused teoks teha" võimaldada. Seal esitleti viieukselist, enam kui 300 km suuruse sõidukaugusega elektriautot E6, mille väikeseeria turustamisega alustatakse Põhja-Ameerikas juba selle aasta sees.