Google võimaldab peagi (nende sõnul lähinädalatel) hakata Google Appsi üles laadima igasuguseid failitüüpe, mis teeb sellest tasuta panipaiga metsikus, metsikus internetis.

Kasutaja saab aastas 1 GB talletusruumi ja võib sinna saata kuni 250 MB suuruseid faile. Google loodab keskkonna muuta asendamatuks inimestele, kelle pooleliolev töö rändab mitme paiga vahel, näiteks neile, kes pidid tööfailidele seni ligipääsemiseks looma ühenduse kontori sisevõrguga või kasutama mälupulka või võrguketast.

Kombineerides selle Google Docsi ühiskaustadega, saavad koos töötajad kõik ühest kohast kätte ja olemasolevat seal ka mugavalt redigeerida.

Kui eelnevast ei piisa, võivad Google Apps Premiersi kasutajad andmeruumi juurde osta, Euroopas 3 euroga gigabaidilt aastas, USAs 3,5 dollariga. Pealegi võib Google'i käitumist Gmaili näitel tundes uskuda, et ülempiir hakkab ruttu kasvama.

Teine mainitud täiendus ei pruugi veel kindlasti realiseeruda, aga saame näha. Google esitas nimelt 2008. aasta juulis USAs patendiavalduse uudsele reklaamisüsteemile, mis sai äsja vastavate asjameeste poolt kinnituse.

See võimaldab lisada Google Mapsi tänavatasandile (Street View) reklaame, näiteks hüperlingi või piltidena. Tarkvara märgib võimalikud huvipunktid panoraamilistes või ruumilistes keskkondades (a la reklaamitahvlid, hooned, bännerid) ning virtuaalpinnad omandab oksjonil enimpakkuja.

Kas näiteks kinoketil lubatakse konkurendi hoonele oma reklaam kinnitada, kui rivaal pole ise selle hoonele reklaamipinna ostmisest huvitatud, on põnev küsimus lähituleviku tarbeks.