Tagasihoidlik on New Sail ka ise, kuigi see on sündinud enneolematult kireva koostööprojektide koostööprojektina Hiinas endas. General Motorsi kohalik partner on Shanghai Automotive Industry Corporation ehk SAIC . New Sail'i arendasid välja Shanghai GM ja Pan Asia Technical Automotive Center, mis on GM'i ja SAIC'i ühisomanduses.

Millega siis suurejooneline grupp seltsimehi planeedi võimsaimat autoturgu kostitab? Umbes 8.800.- dollarit maksva uue autoga astub GM otsekonkurentsi Hiina kohalike toodetega. Auto 1,2-liitrine S-TEC II mootor arendab 85 hj ning võtab kütust keskmiselt 5,7 l/100 km. Saadaval on ka veidi suurem, 1,4-liitrine ja 102 hj jõuallikas. Käsikastis on käike viis.

Hiina omatoodangule peaks Uus Puri küll ära tegema. See on ühelt poolt tõesti mittemidagiütlev väikeauto, ent siit puudub Aasia uute autode juures häiriv iseäralik disainihuumor ja ülepingutatus. Ning kindlasti on GM'i eelis ka võime koheselt kvaliteetset kaupa pakkuda. Selline lihtne sõiduk kuluks praegu ka meie turule ära.