Cadillac XTS Platinum on küll ideeauto, ent sellest saab tõenäoliselt mammutite STS ja DTS väärikalt kummardav ja samas koketeeriv mantlipärija. Caddy on selgelt euroopalikuks muutunud. Edukas ja võimas CTS on ere näide, Ecalade on lihtsalt hästi kaubaks läinud bling, ent see, mille poolest Caddillace alati teatud-tuntud - suured ja luksuslikud esindussedaanid, isegi limusiinid - , on jäänud seni veel uuendamata.

XTS Platinum pakub pilku 21. sajandi vaimus ürg-Cadillacile, mis ei liipa nukralt efektsete ja aadellike eurooplaste järel, metallkuul ketiga jala küljes. Selle küljejoon ja selged, terviklikud proportsioonid peaks teistes autodes konkurentsihirmu tekitama juba küll. Mõõtudelt potsatab XTS praeguse STS'i ja DTS'i vahele, võttes mõlema edaspidise esindamise enda peale.

Masina lühikeses ninas paikneb General Motorsi 3,6-liitrine V6, mis koos hübriidajamiga arendab 350 hj. Auto esinduslikus ja luksuslikus salongis möllab tõeline kreemika naha ja koorekohvi värvi puidu taifuun. Sinna ei istuta, vaid pigem sukeldutakse ning taoline asi on just Cadillaci teema. Loodetavasti aitab too limusiin Cadillaci legendi taas täielikult jalule.

Lõpetuseks nautigem ideeauto tagaistme ülaosa, mis on lõpetatud üle terve diivaniselja ulatuva Cadillaci logo „laisa V" motiiviga. Jääb üle arvata, et omalaadse monoliitpeatoena toimib terve see element, liikudes elektri jõul tervikuna üles. Päris efektne, mis?