Vastavalt levinud moele on uus M5 praegusest võimsam, väändemomendirikkam ning samas kütusesäästlikum. Huvitaval kombel saadetakse muskeluniversaali soovijad nüüdsest Audi ja Mercedese kauplustesse.

4,4-liitrise kahe turboga V8 võimsus viiakse M5 tarbeks 578 hobujõuni, väändekõver venitatakse aga koguni 40 % kõrgemale: 515 Nm pealt 720 Nm peale! Kütusekulu väheneb ametlike andmete kohaselt pea sama võimsalt - 30 % - ning olevat 9,8 l/100 km. Säästu taga on BMW EfficientDynamics lahendused aga ka kaalu vähendamine ning vormelitelt tuntud kineetilise energia kogumise süsteem KERS.

Elektroonilise piiriku purustamisel on uus M5 võimeline liikuma kuni 303 km/h. Auto esitlemist on oodata selle aasta lõpus. Poodidesse jõuab see aga 2011. a. kevadel.