Tegelikult on prantsuse Aston Martin teadagi sellele mõneski mõttes sarnanev Renault Laguna Coupe. SR1 on Peugeot' värskelt esitletud ideeauto, vastus Renault' sümpaatsele sõidukile, mida tänu kõrgele hinnale keegi paraku osta ei raatsi. Peugeot' ametlik plaan on upituda nn. premium-klassi autode tasemele ning SR1 on selleks õige tööriist.

Kui sportlik kaheukseline, Audi TT maalähedasema rivaalina mõeldud CR-Z kõrvale jätta, on SR1 seega momendil Peugeot' kõige šikim ja seksikam mudel, mis siis, et ideeauto kujul. Selle pika ja otse skulpturaalse kapoti peal seisab uue kujunduskuue saanud Peugeot' logolõvi.

Istmeskeemi valem on 2+1, mis tähendab, et kolmas isik „laiutab" kahe eesmise taga ja keskel. Puidu ja naha kõrval kaunistab salongi ka nikkel ja kroom. V8'st unistada ei tasu, pikk nina peidab hübriidajamit, kus tagasillas paiknev 95 hj elektrimootor toetab 218 hj 1,6 THP bensiinimootorit.

313 koguhobujõudu ja nelikvedu teevad isegi pööravate tagaratastega Laguna Coupe'le kindlasti ära. Keskmine kütusekulu olevat 4,9 l/100 km ning CO2 pääst vaid 119 g/km. SR1 kummardab ahhetava publiku ees märtsis peetaval autonäitusel Genfis.

Võrdluseks ja meenutuseks, millega Renault' kena kupee briti aadlimehe tiitli ära teenis, meeta Delfi TV videotesti vaadates!