Mumbais tegutsev ettevõte teatab, et kui nemad Nano kallal töö lõpetavad, on selle Tatakese eest põhjust küsida 220.000.- dollarit ehk peaaegu kaks ja pool miljonit Eesti krooni. Täielik absurd! Ja kellelt seda raha küsitakse? Jõukatelt indialastelt, „kel on tugev autokirg", kõlab ametlik vastus. Lisaks sellele on neil tõenäoliselt ka sügavalt ükskõik, kuidas oma miljoneid kulutada, kirjutab The Truth About Cars.

Mis imesid selle raha eest siis küll tehakse? Kastetakse auto kulda ja kalliskividesse? Vist mitte. 33 hj 624-kuubikuline mootor visatakse välja, selle asemele istutatakse tagaistmete kohale 1,6-liitrine jõuallikas. Auto saab uued pidurid (tõenäoliselt siis tervelt neli tükki, mitte kolm, nagu tavalisel Nanol) ja vedrustuse ning 20-tollised veljed.

Taoline Nano on tõeline maanteemürsk, selle tippkiiruseks on 200 km/h. Kaks sõitjat saavad nautida lõputuid tehnoloogilisi mugavuse ja meelelahutuse funktsioone, mida D. C. Design paigaldada lubab. Värve, materjale ja viimistlust saab iga klient loomulikult ise valida.

Aastas on kavas ehitada kaks kuni viis maailma kõige kallimat maailma kõige odavamat autot. Prototüüpi näidatakse aga juba paari kuu pärast. Jääme ootama.