Paljuski tunamullu Genfis esitletud ideeautoga sarnane värske Meriva mõjub nutikalt, võrgutavalt ja tänu noile tagasuunas avanevatele tagumistele küljeustele ka suursuguselt. See on kompaktne mahtuniversaal, mis ei ahista ühtegi reisijat.

Selle vööjoon ei tõuse disainiotsuse tulemusena tagaustel hinge kinni võtvalt kõrgele, justkui tahtes tagauste akendest välja vaatajaid üles puua. Tagumine pool autost pole enam mingi teine rida või järelkäru, vaid pigem esimese poole võrdõiguslik peegelpilt nagu need uksed edukalt sugereerivad.

Klassi parimat salongi ümbersättimise dünaamikat pakkuva Meriva kapoti alla saab tellida 75-140 hobujõudu, mis pakitakse turbolaetud bensiini- või diiselmootoritesse. Keskkonna pärast käsi väristavatele pakutakse ka ökoagregaati EcoFlex.

Tänavusel Genfi autonäitusel debüteeriv seeriamudel läheb kohe peale publiku ees kummardamist Hispaanias Saragossas tootmisse ning peaks selle aasta jooksul Teie garaažidesse jõudma. Uus Meriva näib äärmiselt sümpaatne. See pole enam kalk, külm ja igav väike tramm ega ka liialt lääge nagu näiteks Lancia Musa. General Motorsil vedas, et Opeli viimasel hetkel endale jäeti!