Klippi ennast paraku saadaval pole, nii et tuleb leppida selle ekraanivaadete ning kortsunud piltidega brošüürist, milliseid anonüümselt levitatakse. Teada on, et CR-Z’st tuleb hübriidajamiga igapäevase sportauto pioneer: 1,5-liitrist 112 hj neljasilindrilist abistab Honda Integrated Motor Assist 12 hj elektrimootor.

Väändemoment juhitakse esiratastesse 6-käigulise manuaali või CVT variaatorkasti abil. 100 km/h saabub 9,7 sekundiga, mis sõna ’taskurakett’ asemel viib mõtted pigem ’taskuräti’ peale. Tõesti - tatilapp lendab ka tuules kiiremini! Nn. kuuma kolmeukselise kohta on taoline dünaamika tõeliselt jahe.

Keskmine kütusekulu jääb aga alla nelja liitri piiri, mis paneb juba mõtlema, kas seda autot ikka on tarvis eelmisest sajandist pärit sportautoarusaamadele toetuva ettekujutusega mõnitada. Seeriatoodet näeb juba sel kuul Detroidi showl.

Omapärasel kombel kaob seeriamudelil kuuldavasti tagaiste, mis ideeautol täiesti olemas oli. Vaid kahekohaline CR-Z kõlab kahtlaselt lükkena muidu ehk liiga menukaks (?) osutuda võiva mudeli potentsiaalse klientuuri kahandamiseks.