Järgmise kolme aasta jooksul plaanib Toyota hoida kokku 30 % kuludest, et taas kasumit teenima hakata, vahendab Reuters. Alltöövõtjaile on selline uudis šokiks, kuna autodetailide tootmises on kasumi osa niikuinii äärmiselt väike.

Muud ei näigi seega üle jäävat, kui hakata kasutama soodsamaid materjale ja lahendusi. See ei pruugi iseenesest olla alati ebakvaliteetsemale teele minek, ent esialgu tundub küll nii. Samas on suur osa kokkuhoiust ka puhtalt nutikama ja lihtsama disaini ning insenerlahenduste väljatöötamise õlul.

Viimasel ajal on Toyota kvaliteediprobleemidele aina rohkem tähelepanu juhitud. Need said aga alguse 2006. aastal initsieeritud kokkuhoiupoliitikast. Volkswageni positsioon maailma suurima autotootjana näib sel foonil aina kindlamaks kujunevat.