Hummeri identiteet on siin selgelt säilinud, ent veelgi enam on uut ja huvitavat. Telgedest suurt kere praktiliselt üle ei ulatu, mis viitab pea lõpmatule maastikusuutlikkusele, vahendab diseno-art. Auto on kõrge kliirensiga ning rattad ülisuured.

Iseäranis kuri pilk avaneb HB ninas, kus kolmeks jaotatud esiklaas annab kokpitile otse startrekiliku kolba kuju. Aknad on madalad ning uksi vaid kolm. Raamile ehitatud kere on alumiiniumist ja süsinikkiust. Sõiduki perimeetrit katavad videokaamerate pilgud.

Kuna masinat saab disaineri nägemuses tellida ka kindlusautona, on selle põhjakate koguni mürsukindel. Vintsi justkui polekski, ent see on osavalt esibamperi sisse ära peidetud. Käigukastiks on kuuekäiguline automaat, mis annab üliputukale ka igapäevase kasutusmugavuse.