Aston Martini ulmeline punane nool meenutab õhus liikuvat tiiburit või ilma purjeta jääpurjekat. Võiks ju viriseda, et ajakirja Car tellitud tööl on astonmartinilikud vaid U-kujulised tagatuled, ent britid on selgelt keskendunud jõuluvana enese punavalge identiteedi futuristlikku maa-õhk-tüüpi kabrioletti valamisele.

Audi on endast ning eriti enda viimasest mudelist A1 nii heal arvamusel, et ei näe põhjust, miks punase kuue kandja oma tööotsad lihtsalt sellega ära teha ei võiks. Samuti ei mindud Audist saani kujundamise teed - traditsiooniline puitkelk seisab lihtsalt auto katuseraamil, kus tänapäeval selle õige koht. Ning A1 asemel on efektselt jõulibiseva nelikveolise masina nimi S1 - Santa 1!

Autotootjaile sekundeerib General Electric, mis kombineerib 1960ndate ettekujutust tulevikuautost kaasaegse digitehnoloogiaga. Retrofutu välimusega saanis on 500-gigabaidine kõvaketas, mis peab mahutama andmeid kõigi heade ja halbade laste kohta maailmas ning need kuvatakse härra Jõulu nina ette hologrammina. Kinkide õigel jaotamisel hoitakse pilk peal raadiolainete abil.

Jaguari punane propelleri, tiibade ja valge sabaga raketilik „saan" on nagu Aston Martini vaene sugulane, mis ei mõju ülemäära sõbralikult. Opeli ettepanek suudab agressiivse ulmelisuse kombineerida päkapikuliku lapsikusega, kus ettevõtte identiteet avaldub jällegi vaid embleemina.

Uhke, lihtne ja maalähedane on Land Roveri kandiline kingikuller, kus ometi peidus kamaluga kõrgtehnoloogiat. Peentel jalgadel läbi lumekuhjade kihutav süstik võiks Jõuluvana meelissõiduk olla küll, kuna on kõige rohkem läbi töötatud ning taoline soe pugemine vanamehele ju meeldib. Tagatipuks on siin ruumi ka ühele vanale heale Rudolfi-nimelisele põhjapõdrale endale, mille lakast konservatiivne külaline piirsituatsioonides rahustuseks kinni hoida saab.