Renault Dauphine esitlemine tõi endaga kaasa idee valmistada omavahel seotud kabriolett- ja kupee mudelid. Kuigi selliste autode ostmise puhul lähtuvad ostjad pigem emotsioonidest, mitte praktilistest kaalutlustest, võib neid autosid saata müügiedu, eriti USA-s.

Renault´ presidendi, doktor Pierre Dreyfusi, ambitsiooniks oli saavutada oma ettevõtte esindatus kõigil mandritel. Seega oli üheks esimeseks eesmärgiks Ameerika turu vallutamine. 1951. aastal enam kui 152 000 Renault´ poolt toodetust sõidukist eksporditi USA-sse kõigest 777 sõiduautot. Kuigi väike 4CV ei võitnud ameeriklaste südameid, paranes olukord märgatavalt Dauphine mudeli turule tulekuga ning Renault Inc. kontori avamisega New Yorgis. 1957. aastal müüs ettevõte ameeriklastele juba 22 586 autot kogu oma mudelivalikust. See oli hea hetk kujundada populaarse Dauphine mudeli põhjale uus kabriolett- ning kupeemudel. Keredisain telliti Itaalias Torinos asuvalt ettevõttelt Carrozzeria Ghia. Peagi valmisidki disaineri Pietro Frua käe all esimesed joonised autokerest.

1957. aastal valmis esimene prototüüp ning ettevõtte alustas peagi ka maantee testidega.

Renault Floride

1958. aasta märtsis esitleti Genfi autonäitusel Dauphine GT prototüüpi. Renault sõlmis kokkuleppe Prantsusmaal Creilis asuva ettevõttega Brissoneau&Lotz, mis oli spetsialiseerunud autokerede ehitamisele. Mootor, vedrustus ja muud mehhanismid võeti üle Renault Dauphinelt ja need valmisid Renault´ peatehases Boulogne-Billancourtis. Autod komplekteeriti ja värviti Creilis, kust need saadeti Renault´ edasimüüjatele.

1959. aasta kevadel ehitati tootmiseelsed mudelid ajakirjanike pilkude eest varjatud testimisteks. 1959. aasta septembris toimunud Pariisi Auto Show´l esitleti Renault Floride kabrioletti (teine sama ürituse tõmbenumber oli Estafette kaubik).

 Stiilne Floride võitis paljude noorte inimeste südamed. Varasematel luksuskabriolettidel olid võimsad mootorid ning need maksid palju, samas Renault´ kabriolett oli vaid veidi kallim kui sel ajal äärmiselt populaarne Dauphine ning pakkus lisaks silmailule ka suurepärast sõidukogemust. 1959. aasta oktoobris müüdi ostjatele esimesed Floride mudelid ja Renault alustas oma reklaamikampaaniaga.

Detsembris korraldati eksklusiivses Waldorf-Astoria hotellis Ameerika versiooni, Caravelle´i, esmaesitlus. Samal ajal esitleti uut kabrioletti ka 17 teises linnas USA ida- ja läänerannikul. Ameerika kampaania sloganiks oli Tõelisuseks saanud unistusteauto. New Yorkis asuva Renault Inc. ameerika klientidele oli nende unistuste auto saadaval alates 2398 dollarist. Mudelivalik sisaldas kabrioletti, kupeed ja kõvakatusega versiooni. Caravelle oli saadaval mitmes värvivalikus - valge, punane, sinine, meresinine ja metallik beež ning roheline.

Renault Floride

Edu USA-s oli vältimatu - isegi enne ametlikku esmaesitlust tellisid Prantsusmaal tehtud kabrioleti pea-aegu 13 000 inimest. Caravelle´id moodustasid suure osa kõigist Renault´ poolt 1960. aastal Ameerika Ühendriikides müüdud 62 772 sõidukist. Neist valdav enamus sõitis Californias ja Floridas. Lisaks said kliendid tellida Motorola raadio ja kunstnahast polstri.

Renault rõhutas juba kaua aega enne kütusekriisi algust oma sõidukite ökonoomsust. Renault´ autod võitsid 1960. aastal Mobil Mileage Rally kolmes kategoorias ning üks võitjatest oli Caravelle, mis sõitis 50,13 miili (80,7 km) ühe galloni (3,8 liitri) bensiiniga. Floride võitis populaarsust ka vanal mandril, kus selle auto tellisid kliendid Šveitsist, Itaaliast, Saksamaa Liitvabariigist ning isegi vihmastelt Briti saartelt.

Floride reklaamimiseks oli 1960. aasta suveks planeeritud fotosessioon. Samas oli endiselt lahtine, milline modell autot reklaamib ning kus fotosessioon toimub. Brigitte Anne Marie Bardot oli selleks ajaks juba tippnäitleja, olles kogunud kuulsust filmiga „And God Created Woman" (1956). Bardot muutus meedia jaoks Euroopa vasteks Marilyn Monroele ja Jayne Mansfieldile. See pikk, sale ja sensuaalne näitleja oli noorema põlvkonna imetlusobjektiks.

Minevikus oli Renault´ autosid pildistatud reeglina Pariisi tänavatel. Samas ei sobinud suurlinna melu, liiklusummikud ja stress Floride lustliku iseloomuga ning mudelile omase temperamendiga. Brigitte külastas tihti Prantsuse Rivierat ning St. Tropez, Cannes ja Nice olid kohad, kus võis kohata kuulsusi kõikjalt maailmast. Oli trendikas ennast näidata Cote d'Azuris. Sellest tulenevalt valis Renault uue auto pildistamiseks St. Tropezi ja selle maalilise ümbruskonna, kuna Floride oli loodud inimestele, kes elavad muretut elu ning veedavad aega flirtides ja lõbutsedes.

Brigitte oli kaamera ees äärmiselt loomulik, sundimatu ja elurõõmus, just nagu oleks ta sündinud juhtima trendikat kabrioletti. Fotod avaldati ajakirjas Elle ning mõned neist trükiti erinevates ajakirjades üle maailma. Peale fotode avaldamist tõusis nõudlus Floride järgi märkimisväärselt.

Renault Floride ehitati teise mudeli - Dauphine - osadele. Autot viis edasi tagaasetusega vedelikjahutusega 845 cm3 suurune mootor. See Ventoux´ motor võeti Dauphine Gordinilt. Lisaks kasutati ka teisi samast valikust elemente, sealhulgas käigukast. 1961. aastal paisati Prantsusmaa ja teistele Euroopa turgudele Renault Caravelle. Ettevõtte tõi turule 48-hobujõulise ja 956 cm3 suuruse mootori. Sama mootor paigaldati ka mudelile Floride S. Järgnevatel aastatel tõsteti mootori võimsus 51 hobujõult 55-le.

Renault Floride

Esimest korda ajaloos oli selle klassi masinal nii esi- kui tagaratastel 260 mm diameetriga Lockheedi ketaspidurid. Need andsid maksimaalselt 800 kg kaalunud autole äärmiselt väikese pidurdusteekonna igasugustes tingimustes. Alates 1963. aasta mudelist pakuti Caravelle´i versioonis, mida viis edasi 55-hobujõuline 1108 cm3  suurune mootor. Sõiduk võis sõita tippkiirusega 145 km/h ning keskmine kütusekulu oli 7 l/100 km.

Järgnevatel aastatel viis Renault sisse muutusi auto mehhanismides, mille tulemusena tõusis võimsus 58 hobujõule. Samal ajal aga auto keredisain eriti ei muutunud. Caravelle S varustati uue armatuurlauaga, kolme kodaraga sportrooliga ning profiilistmetega. Caravelle oli saadaval kupeena, kabrioletina ning kõvakatusega versioonina.

1966. aasta oktoobris lõpetati Renault Floride tootmine. Caravelle´i tootmist jätkati veel mitu kuud. Kokku toodeti 117 118 Renault Floride ja Caravelle sõidukeid erinevates kereversioonides. Mõningase vaheaja järel alustas Renault oma mudelivalikus uute kabriolettide pakkumist - Renault 19 ja selle järglane Megane.