Uue põlvkonna ehk F10 M5 mootoriks on midagi X5 M ja X6 M kapottide all tuksuva 4,4-liitrise kahe torboga V8 taolist. Tänase auto V10 500 hobujõuga võrreldes on uus M5 võimsam, arendades oma 570 hj. Tänu turbodele on mootor igapäevasel kasutamisel suuremast vabalthingavast ökonoomsem, teatab M-divisjon.

Kaalu langetatakse eelkõige kergemate materjalide kasutamisega: süsinikkiust plaanitakse pakkuda ka katust, ent plaanis on ka kogu platvorm alumiiniumi peale üle viia, kirjutab BimmerFile.

Põhiuudis on aga BMW F1 autodel kasutatava KERS-süsteemi rakendamine M5 peal. Transmissiooni ehitatud elektrimootori tarvis talletatakse pidurdamisel energiat, mille saab minekule lisatõuke andmiseks vabastada salongis oleva nupu abil just nagu vormelis endas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena