India ettevõtjate majandus- ja ärihuve esindav ühendus Assocham (The Associated Chambers of Commerce and Industry) kurdab produktiivsuse vähenemist, sest inimesed otsivad töö asemel sõpru ja armastust paikades nagu Orkut, Facebook, Myspace, Linkedln jt.

Kontoriasukad veedavad keskmiselt tunni tööpäevast sotsiaalvõrgustikes, mis vähendab nende produktiivsust väidetavalt 12,5 protsenti.

Assochami uuring põhineb ligi nelja tuhande "kontoriroti" küsitlemisel, vanuses 21-60.

Mis veel selgus? 77% Orkuti kontoga inimestest kasutas neid tööajal. Ligi pooled vastanutest hiilisid töö ajal Facebooki. Neli kümnest koostasid terve oma Facebooki või Orkuti profiili kontoris. Umbes 83 protsenti ei näinud töö ajal sellises tegevuses midagi valet. 19% firmadest lubab oma töötajatel ärieesmärkidel sotsiaalvõrgustikke külastada, 16% lubab isegi "piiratud isiklikku kasutust". Ainult 40% uuringus osalejaid vastas, et nad võivad seal aega veeta, palju tahavad.

Assocham jõudis andmeid töödeldes ka järeldusele, et 84 protsenti India suurlinnades elavatest vastanutest tunduvad olevat Internetisõltlased. Nad ei puhka ettenähtud aegadel, veedavad "normaalsest" rohkem aega võrgus ja võivad ärrituda, kui neid veebisurfamise ajal segada.