YouTube on tavapäraselt teeninud ikka reklaamimüügilt ja on nõus seda vastastikuse sobivuse korral jagama, aga säherdune reklaamimudel pole osadele ihaldatud koostööpartneritele eriti meelitav, sest kahjustaks nende teisi ärihuve. Pole mõtet oma filme ja telesarju juutuubi üles laadida ja pretendeerida tükile reklaamipirukast, kui püüad seda samal ajal näiteks DVDna müüa.

YouTube tahab siiski n-ö kvaliteetsisu osakaalu tõsta, sest see aitaks saidil üldises toiduahelas kõrgemale tõusta ja võimaldaks tasulistele konkurentidele kannale astuda.

Saidi tegijad näevad tasustamiseks praegu peamiselt kaht teed: iTunesi või Amazon.com stiilis filmilaenutus (läbirääkimised on toimunud Lions Gate'i, Sony Picturesi ja Warner Brosiga) või igakuine püsitasu kindla programmi eest nagu osades telekanalites.

125 miljonit kasutajat kuus hoiab YouTube'i populaarsust kõrgel, aga nad peavad muidugi mõtlema äri tulevikule, mida paljud analüütikud näevad Hulu.com sarnastes saitides. See pakub just nimelt tasulisi filme ja telesarju tootjatelt nagu ABC, Fox, NBC jt. Hulu.com on YouTube'i järel ameeriklaste lemmikuim videosait ja reklaamimüük õitseb seal hästi.

YouTube'i tegijad näevad, et koostööpartnerid hakkaks juba 2010. aastal sellest korralikku raha teenima. Hetkel varustavad seda lühiklippidega näiteks CNN, TNT, ESPN ja ABC, saadetega aga näiteks Channel 4 ja 5.