Miinuskraadide saabudes ei ole suvine diislikütus diiselmootorite ekspluatatsioonis sobilik, sest selle külmakindlus on vaid kuni 5 miinuskraadi. Samas lubab Vedelkütuseseadus Eestis müüa talvisel perioodil ka suvist diislikütust, kui see on tarbijale arusaadavalt tähistatud ning mitmed jaemüüjad seda võimalust ka kasutavad.

Tänase külma ilmaga hanguma hakanud suvist diislikütust pole kliendil võimalik "parandada", tankides juurde talvist diislikütust, kuna talvine diislikütus ei suuda juba moodustunud parafiinihelbekesi lahustada.

Parafiini saab lahustada vaid diislikütust soojendades - näiteks autoga sooja ruumi sõites, mille järel tuleks suvine diislikütus kütusepaagist eemaldada ning tankida kvaliteetset talvist diislikütust. Talveperioodil on soovitatav pidevalt talvist diislikütust kasutada, sest kunagi ei tea täpselt, millal kütusepaak tühjaks saab või millal ilm külmaks läheb.

Lisainformatsioon diislikütuste kohta:

Näitajaks, millega iseloomustatakse diislikütuse võimet külmale vastu pidada, on hägustumispunkt ehk temperatuur, mille juures tekivad kütuses esimesed parafiinikristallid. Teiseks sarnaseks näitajaks on külmfiltri ummistumispunkt - temperatuur, mille juures on parafiinikristalle nii palju, et need ummistavad sõiduki kütusefiltri. Eestis diislikütusele esitatavaid kvaliteedinõudeid reguleeriv standard sätestab, et suvisel perioodil on lubatud Eestis müüa suvist diislikütust külmfiltri ummistumispunktiga maksimaalselt -5oC. Talvisel perioodil on lubatud müüa talvist diislikütust (DT) külmfiltri ummistumispunktiga maksimaalselt -26oC ja hägustumispunktiga -16oC.