Trapetsikujulised õhuvõtuavad autode ninas on nii suured, et neisse võib terve diplomaadikohvri ära kaotada. Samuti pole karta kokkupõrkeid väikeloomadega, kuna rebase ja dingo sööb selline ablas ventilatsiooniauk lihtsalt ära. Eks G-Poweril tuligi keskenduda rohkem välisele, kuna jõudu tuli ju juurde vaid 45 hobujõu osas.

BMW 4,4-liitrine kahe turboga V8 on juba iseenesest äärmiselt võimas ja pakub autole hirmuäratavat dünaamikat. Nüüd saabub 100 km/h 4,5 sekundiga ja tippkiirus on enam kui 300 km/h, mis tähendab, et mitmetonnine koletis jätab iga sekundiga selja taha pea terve jalgpalliväljaku pikkuse distantsi...

Nelja väljalasketoruga tagadifuusoriga lõppev kerekomplekt on täielikult süsinikkiust, soovi korral saab mootorikatte kogunisti kevlarist. Salongki pole süsinikust vääristavatest elementidest puhas, kõige keskel troonib G-Poweri uus spidomeeter ning ergonoomiline rooliratas.

Aerodünaamilise kerepaketi hinnaks teatab G-Power 6990.- eurot pluss paigaldus Saksamaal Autenzellis asuvas töökojas. Veljed Silverstone RS või Edition maksavad koos Michelini rehvidega 8865.- eurot, roostevabast terasest väljalase 3021.-. Viimased 45 hobujõudu meelitatakse mootorist aga 4700.- euro eest.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena