Hollywood püüab turgu mõjutada ka sellisel vaikset meeleheidet väljendaval viisil, et laseb Blu-ray filme müüa ühes kompletis DVD- või digitaalse koopiaga, mis kõlbavad näiteks arvuti või iPodi jaoks.

Selline saatus tabas hiljuti näiteks menukeid "Up" (meil "Üles") ja "Harry Potter and the Half-Blood Prince" ("Harry Potter ja segavereline prints"). Universal väljastab "Bourne'i"-triloogia niinimetatud flipper-ketastel, mille üks külg maitseb Blu-ray ja teine DVD-pleierile. Kombokettad maksavad seal tavaliselt 20 dollari ringis, mis on 50-70 protsenti odavam kui mõlemad variandid eraldi soetada.

DVD-pleierid on 92 miljonis Ameerika kodus, kahel kolmandikul juhtudest isegi rohkem kui üks seade. Blu-rayd vaatab 12 miljonit USA kodu.

Kodused filmivaatajad aitavad paljudel juhtudel suure osa tootmiskulust tagasi koguda. Ameeriklaste isu oma niigi mahukaid kollektsioone täiendada (vähemalt legaalsete koopiatega) on paraku langusteel, nad eelistavad üha rohkem laenutada. Blu-ray on tootjale meelepärane, sest selle riiulilesaatmine maksab mitte palju rohkem DVDst, aga "Sinikiir" on ostjale tavaliselt umbes 10 dollarit kallim.

Blu-ray kiiremat levikut takistavad veelgi moodsamad levitamiskanalid, mis seostuvad digivõimalustega. High-def on muidugi tore, aga kasutaja armastab väga ka kaasaskantavust ja odavust, mida Blu-ray alternatiivid võimaldavad.Warner Bros. hindab, et Blu-rayga kaasnevat digikoopiat kasutab umbes 18 protsenti inimestest.