Põhjusi taolise teose loomiseks võibki vist otsima jääda. Oma üldkuju on A5 säilitanud, ent selle põhilist disainielementi, seda klassikaliselt lainesse löödud küljejoont, enam nii lihtne märgata pole. Sellele on otsekui plaastrina haavale kleebitud R8 stiilis, ent inetud püstised mustad plastmassitükid, mis tagatipuks aralt võltsõhukogujateks painduvad.

Auto ahter ajab veelgi rohkem ahastama. Nelja vesiselt läikiva summutitoru kohal oleks keegi justkui kirvega tööd teinud - just nii sobimatutena mõjuvad seal need jällegi R8 stiilis horisontaalsed võred. Punkti paneb taas must ala - otsekui peale avariid krunditud ja veel õiget värvi ootav kereplekk.

Kõige siivsam näeb auto välja eest, kus peale juba tuttava musta värvi midagi imelikku polegi ning need õhuvõtuavasid liigendavad ribid kurja ei kuuluta. Kusagilt on Hofele Design saanud veel idee varustada esitiivad mängvõredega ja juhatada tagarattad sisse kolmnurksete küljeseelikudetailidena. Pakutakse ka kabrioletti, mil ees S5, taga aga A5 embleem...