Kehakas koletis on see Cayenne endiselt, ent mõjub erkrohelise ja elektrilisena tavamudelist hoopis särtsakamalt ja päikeselisemalt. Ruf'ile on see juba teine elektri-Porsche. Vaevalt üle aasta tagasi esitleti 911'l põhinevat elektrisportautot, millest loodi ka kiirem mudel Greenster.

Värskelt areenile paisatud Stormster kasutab eelkäijaga sama Siemensi 270 kW mootorit, mille toitmiseks vajalike liitiumioonakude jaoks on Cayenne'is palju rohkem ruumi kui 911's. Auto kogukaal ulatub nüüd 2670 kg ning 100 km/h saabub alles 10 sekundiga. Tippkiiruseks on 150 km/h ning sõiduulatuseks 200 km.

Pistikuelektriauto Cayenne'i nahas mõjub esialgu kummaliselt, kuna viimane kehastab paljude jaoks üht kõige võimsamat, absurdsemat ja inetumat trenditõlda, mida autoajastu seni veel näinud on. eRuf'i võib tulevikus tellida nii tavalise Cayenne'i kuues kui Ruf'i enda kerelaienduspaketiga Stormster Grün.