Viimase seitsme aasta jooksul on Ferrari Top Gear Magazine'ilt suisa 8 korda kiita saanud. 458 Italia on läinud hinge aga ka kõigile teistele autoajakirjanikele, kes sellega sõita on saanud. Nii läbivalt positiivset muljet polegi ükski Ferrari mudel ammu esile kutsunud.

Frankfurdi autonäitusel esitletud 458 võlub välimuselt eelkõige oma... tegelikult kõigega! Iseäranis kenasti on välja kukkunud kahest otsekui põimumiseks kohtuvast joonest koosnevad küljed. See on selgelt Ferrari, ent suudab samas teistest mudelitest jõuliselt eristuda. Lisaks on tegu tehniliselt kõige keerukama ja arenenuma mudeliga margi ajaloos.

Superauto 4,5-liitrine V8 (sellest ka mudeli indeks 458) arendab 560 hj ja 540 Nm väänet. 100 km/h saabub kõigest 3,4 sekundiga ja tippkiiruseks on üle 325  km/h. Keskmiseks kütusekuluks teatatakse aga samal ajal 13,7 l/100 km, mis on superautode seas erakordne. Tavaauto jaoks kõrgena näiv saastenäitaja 320g CO2/km näitab selgelt, et Ferrari toodang muutub tulevikus aina keskkonnasõbralikumaks. Vähemalt on sunnitud seda tegema.