Yahoo tippjuht Carol Bartz esitas nädala algupoole New Yorgis aset leidnud investorite konverentsil värvika ülevaate Woodsi juhtumi tähtsusest netiväljaannete vaatenurgast.

See pole kasvanud 2009. a kõige kasulikumaks looks – antud tiitlit püüavad näiteks USA president Obama ametisse pühitsemine ja popmuusika maestro Michael Jacksoni manalateele minek.

Koheselt kurikuulsaks sai Bartzi kommentaar, et Woodsi lugu on Yahoole raha teenimise mõttes "parem kui Michael Jacksoni surm", sest surmast rääkides on palju raskem reklaami müüa kui seksiteema kõrvale. "Natuke raske on matuse kõrvale reklaami panna."

Google'i ja Yahoo andmetel (mille vahendusel toimub USAs 80% netiotsingutest) on Tiger Woodsi nime otsingud kasvanud viimase 30 päevaga tervelt 3900 protsenti.

Enamik otsinguid toimus Google'i kaudu, aga Yahoo ja Yahoo News krabasid 17 protsenti liiklusest suurtele saitidele, mis tekkis Woodsi nime otsingust. See edestab golfimehe enda kodukat, CNNi portaali ja Google'i uudistesaiti. Golf.com'i liiklus kasvas Woodsi loo mõjul 600 protsenti, mida on tavaliselt oodata ainult tänu suurtele golfivõistlustele.

Siin peitub meediateoreetikutele õppetund, et Internetifirmad peavad võimalusel ruttu sarvist haarama, sest kõrgenenud lugejahuvi ei kesta kaua, pigem paarist päevast paari nädalani.