Corvette'il põhineva 6,2-liitrise 564 hj V8 originaalmootori jõuvarusid täiendati Saksamaal 55 hj võrra saades lõpptulemuseks 619 hj. Väändemomendiks teatati 850 Nm. Tippkiirus jääb veidi üle 330 km/h, mis pakub konkurentsi juba superautode liigas.

Auto on endiselt tagaveoline ning käigukastis kuus käigu, kuigi neljas ja viies neist said lühema ülekande. Tavalisest CTS-V'st on süsimust Brutaalne Jõud vaid 10.500.- eurot kallim, minnes Euroopas müüki äärmiselt konkurentsivõimelise hinnaga 84.900.- eurot.

Tegelikult saab USAst muidugi veelgi võimsamaid CTS-V modifikatsioone, ent Geiger Cars väidab, et nende brutaalse nimega sedaani on võimalik siiski ka igapäevase sõiduvahendiga kasutada. Nädalavahetustel kihutab see aga Nürburgringil kurvis teistest kiiremini ja kindlamalt mööda.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena