Suzuki üle kontrolli saavutamiseks tuleb VW Grupil suurendada oma osalust vaid enamaks kui 30 %, mida kavatsetakse anonüümsete allikate sõnul ka teha, vahendab Autobloggreen. Suzuki abil suurendab VW ka oma jalajälge Hiina ehk maailma suurimal autoturul, kus ollakse niikuinii liidrid, ent kus Suzukigi on väga heas kirjas, vahendab Autocar.

Ametliku teadaande kohaselt plaanitakse üheskoos hakata pakkuma madala emissiooni ja kütusekuluga pisikesi autosid arenevatel turgudel inimeste esimesteks sõiduvahenditeks. Aga ka vanades müügipaikades stiilsete ja mõistlike mikroautodena, milliseid tulevik aina enam soosib.

Lõplikult pannakse lepingule käsi alla 2010. a. jaanuaris ning siis saab Suzukist VW Grupi 10. bränd. Senise aukartustäratava margiperekonna moodustavad Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda, Volkswagen, VW tarbeautode divisjon ning Scania AB.