Christopher Gloningi ja Christian Gumpoldi loodud ettevõtte uusim tooteidee võtab oma võimsusega tõepoolest jalad nõrgaks, ent see on ka Sentori 84 S'i suguste merelaevade ning samuti kaatri inspiratsiooniks olnud superautode juures peamiseid momente.

Jahi kabiin on viidud veidi ettepoole, et teha selle taha ruumi avaramaks avapardaks. Väljavaade salongist on niigi suurepärane, ent veelgi tugevama kontakti saavutamiseks võib avada klaasuksed ning voltida lahti paadi külgede kohale rõdud. Valgusküllasusele aitavad kaasa ka kaks katuseakent.

Tippkiiruseks on jahil 43 sõlme, süvis 6,5 m ning vee väljasurve 54 tonni. Kui palju selline sõiduvahend mööduvatest isikutest aukartust välja pigistab, saame teada alles tulevikus. Tallinna maksu, mis olevat 1000.- krooni meetri kohta, selle megapaadi eest tasuma ei pea, kuna Sentori ületab maksustavate veesõidukite mõõdupiiri mugavalt kaks korda. 84 mudeli nimes viitab kaatri 84-jalasele pikkusele.