The New York Timesis hiljuti ilmunud artikkel kinnitab Nielsen Soundscani uuringute põhjal, et vinüülimüük USAs ja Põhja-Ameerikas kogub hoogu.

Muusikanäljased on kahmanud 2009. aasta novembri lõpuks poeriiulitelt üle 2,1 miljoni vinüülketta, mis on 2008. aastaga võrreldes 35-protsendiline tõus. See moodustab albumimüügist kokku kõigest ühe protsendi, aga 2009. aasta on siiski kujunenud parimaks vinüüliaastaks, mida Nielseni numbrilutsutajad on näinud. Vinüüle jälgitakse alates aastast 1991.

CD-müük on seevastu langusteel, sest digimüük kogub jõudu. CD võib olla vinüülplaadist kaks korda odavam, aga nõudlus nende järele langes tänavu taas, tervelt viiendiku võrra.

Ostjate huvi tänapäevaste muusikute vinüülide kuulamiseks on täiesti olemas, nii et see liikumine ei toetu peamiselt klassikutele või vanadele või haruldastele tegijatele. Paljud uued vinüülplaadid sisaldavad sama albumit ka mp3-vormis, nii et toode on paindlik ja rahuldab korraga enam kui üht maitset.