Pruun auto on läbinud kuulutuse teatel vaid 82 843 km. See on sõitnud nii USAs kui Euroopas, osalenud kuulu järgi koguni ühel Le Mans'i kestvusvõistlusel kuni ta Soome osteti. 2005. a. tõi praamlaev eksklusiivse Jaguari Eestisse, kus seda kenasti soojas ruumis hoiti ning nüüd Hansa Autokeskuses 612.000.- krooniga müügil on.

Euroopas maksab taoline klassik kordi rohkem. Selle E-Type'i hind kujunes tänu keskmisele korrasoleku tasemele. Auto vajaks korralikku läikivat värvkatet, ühtteist on paigata juhiistme nahkkattel, mõni pisike nüanss veel, ent rohkem otseseid vigu polegi.

3,8-liitrine reaskuuene 265 hj mootor töötab, värvilised amortisaatorid näivad üsna uutena ning kõik on puhas, mõlkideta ja roosteta. Salongis troonib puidust ja metallist peen ja sportlik rool ning neljakäigulisse manuaalkasti ühendatud peenike käigukang. Istmele pääsemiseks tuleb liikuda sisuliselt esiklaasi alt läbi ja selle hõlbustamiseks on E-Type'i küljeuksed esitiibadesse pikenevad.

Pakiruumis on avarust kõvasti, kuna auto on vaid kahekohaline ning mootor asetseb ees. Tagumine uks avaneb uljalt vasakule üles. Mootorikate moodustab sisuliselt madala ja väikese voolujoonelise ning punnsilmse tuhvli kujuga auto esimese poole. Erilisi nüansse siin jätkub alates tollest tagauksest, kolmest klaasipuhastist jms.

Jaguar E-Type'i toodeti aastatel 1961-1974, nii et see isend on üks varasemaid. Kena ja enneolematu välimus, kiirus ja suhteliselt hea hind muutsid Malcolm Sayeri disainitud E-Type'i väga populaarseks ja ihaldusväärseks. Nii kujuneski sellest 1960ndate autonduse sümboleid, mille kogutoodang ulatus 70 000 eksemplarini.

3,8-liitrise mootoriga 1. seeria
saavutas uuena 100 km/h veidi enama kui 7 sekundiga ning selle tippkiiruseks mõõdeti 240 km/h. Peale väikest nokitsemist ei tohiks olla põhjust, miks ka see varajane Eestisse sattunud
taolisi näitajaid ei peaks demonstreerima.