Ehk siis pigem E1? Lisaks lükkas Stadler intervjuus Autocar'ile ümber kumu, justkui oleks tulemas kogunisti mudel A0, mis jagavat platvormi pisikese elektrilise linnaautoga VW Up! „A1 jääb meie kõige väiksemaks sõidukiks ja sellest pisemat me enam turule tuua ei kavatse," kinnitas ta. A2 võib tulla ka Polo platvormile, et eelkäijaga mitte samasse, liiga kalli hinna ämbrisse astuda.

Vana A2 oli valmistatud alumiiniumist, kaalus vaid 895 kg ning oli üks oma aja madalaima tuuletakistusega autosid. Paraku oli alumiinium ning viieukselise kompaktse MPV arendamine nii kallis, et see väljendus ka hinnas ning mudel võeti peale viit aastat ning 176 377 ehitatud autot tootmisest maha. Mercedese A-klassi koostati samal ajal üle miljoni eksemplari.

Autodisaineri visiooni tulevasest Audi A2'st vaata
.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena