Polo valis parimaks 25 žüriiliiget, iQ aga 20 autoajakirjanikku. Iga žüriiliige pidi seitsme finalisti vahel jagama laiali 25 punkti, kusjuures kaks autot võivad jääda punktideta, vahendab Autocar.

Kolmandale kohale jäi Opel Astra 221 punktiga, Eesti Aasta Auto 2010 Škoda Yeti platseerus 158 punktiga neljandaks. 155 punkti teeninud Mercedes-Benz E-klass oli viies, Peugeot 3008 144 punktiga kuues ning Citroën C3 Picasso 113 punktiga seitsmes.


Vaata Delfi TV videotesti nüüdseks Euroopa Aasta Autoks 2010 kerkinud
Volkswagen Polost ning napilt teiseks jäänud Toyota iQ'st ning otsusta
ise, kumb on rohkem tiitlit väärt!


Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena