Tegelikult põhineb isegi see peale seitset aastat uus MG mudel vana Rover 75 platvormil, ent ei näi sugugi kehv välja. Kas siin kumab isegi Lexus GS'i olekut? Lisaks Birminghamis asuvale tehasele hakkab SAIC MG 6 ehitama ka Hiinas Lingangis paiknev käitis.

MG 6 on viiekohaline ja viieukseline luukpära, mis katsub olla nii soliidne kui sportlik. Pressiteates räägitakse midagi ka katsest MG brändi essentsi kokku võtta, ent taoline tegu seisab uutel omanikel siiski veel ees. Karta on, et MG 6 juhitavus pole veel pooltki sellel sportlikul tasemel, millist MG legend justkui ootaks.

Mootoreiks peaks tekkima 133 hj neljasilindriline 1,8 või siis sama mahuga, ent 160 hj ja turbolaetud versioon. Auto on 4653 mm pikk, 1827 mm lai ja 1487 mm kõrge ehk Škoda Octaviast veidi suurem. Kunagisele hiilgavale tasemele jõudmiseks veel vaid sellest ühest autost ei piisa ning hiinlastel on eest kükloopiline töö.